30 Maart Pinto - Reisverslag uit Pinto, Spanje van arinaenmarinus - WaarBenJij.nu 30 Maart Pinto - Reisverslag uit Pinto, Spanje van arinaenmarinus - WaarBenJij.nu

30 Maart Pinto

Door: Rina

30 Maart 2015 | Spanje, Pinto

30 Maart Pinto

Wat een dag vandaag............snikheet, toch zeker 27 graden....jaloers??

We wilden vandaag niet verder dan Pinto en dan morgen naar Madrid. Dus lekker lang nog op de vreselijk dure camping blijven staan. Grote schoonmaak gehouden.....met het stofzuigertje en nog op ons gemak koffie gedronken, half elf zijn we dan toch maar vertrokken, voor de lunch waren we al in Pinto. Een groot winkelcentrum voor onze camperdeur. Dus eerst lunchen, alles wat we hebben open gezet, want het was echt bloedje warm, de korte broeken voor de dag en naar het winkelcentrum, we hoopten daar ook achter te komen hoe we naar Madrid moesten komen. Dat valt echt enorm tegen, nergens konden we terecht met ons engels en we spreken helaas geen spaans..
Terug in de camper (bezweet en wel) opfrissen en alles weer open, toch maar eens alles nakijken en nalezen wat we hebben...met een borreltje wat plakjes worst en stukjes kaas.......nu weten we het...hoop ik toch echt...we rijden met de camper naar de stad en volgens het boekje is er daar een grote parkeerplaats waar ook campers mogen staan en 300 meter daar vandaan moet een metrostation zijn die ons met een overstap naar het Puerto del Sol brengt en volgens al weer het boekje moeten we daar zijn.Gekookt heb ik niet, we hebben "gezond" gegeten een hamburger met frietjes! Dus al met al hebben we een heerlijke zonnige warme en luie dag gehad!!!!

Op onderstaande foto staan we de hele middag en komende nacht, ziet er toch best uit hè.

• 30 Maart 2015 - 20:56

Rose-mary:

Ben jaloers op jullie temperature.
    Hier waai je uit je hempje.
    Geniet ervan je weg te vinden.
    Och Spanje is toch niet zo moeilijk. gewoon rechts rijden dan kom je ben het zeetje.
    Veel plezier liefs Rose-Mary

• 30 Maart 2015 - 21:30

Joke Jasper:

hoi Rinus en Rina
    heerlijk de temp bij jullie , hier lijkt het wel herfst. Jullie hebben een mooi plekje gevonden zelfs voor de nacht. nog heel veel mooie dagen en geniet er van. groetjes Joke

• 31 Maart 2015 - 08:39

Tineke:

Oh wat heerlijk dat weertje,en jullie genieten volop. Een hele goede reis nog ,en veel plezier in Madrid

• 31 Maart 2015 - 09:34

Dicky:

Wat een weer, moet er zelfnier aan denken, veel te warm maar geniet er van. Wij gaan zo even naar de boulevard, er is een groot vrachtschip vastgelopen door de storm, kijken of we het kunnen zien, geniet van jullie reis!!

• 31 Maart 2015 - 09:41

Margriet:

En wij hier uit onze verschoning waaien! Die term heb ik van jou, Rina, geleerd.

Dadelijk buiten de spullen bij elkaar zoeken die weggewaaid zijn. Was een roerig nachtje.
    Nou ja, jullie weten dat ik in een kuis bedje lig....

Fijne reis verder. Margriet.

• 31 Maart 2015 - 09:57

Wim En Lia:

Jullie hebben het goed zo te lezen , fijn !
    En wat een heerlijk weer, hier is het nu ook zonnig, alleen heel harde wind.
    Wat leuk dat reisverslag, zo reizen we op afstand toch een beetje met jullie mee.
    Nog hele fijne dagen met elkaar !
    Hartelijke groeten van alle Elenbaasjes.

• 31 Maart 2015 - 15:29

Marita:

Wat een weertje zeg, om jaloers op te worden!! Ben net terug van een fikse wandeling met mijn buurvrouw. We konden bijna niet tegen de wind in komen en dat in Limburg!!!
    We blijven hopen dat jullie zonnetje ook deze kant op komt. Goede reis verder,

liefs, marita