25 Maart - Reisverslag uit La Mailleraye-sur-Seine, Frankrijk van arinaenmarinus - WaarBenJij.nu 25 Maart - Reisverslag uit La Mailleraye-sur-Seine, Frankrijk van arinaenmarinus - WaarBenJij.nu

25 Maart

25 Maart 2015 | Frankrijk, La Mailleraye-sur-Seine

Woensdag 25 Maart. La Mailleraye (kan er ook niets aan doen, het heet hier echt zo)

ja ja, eindelijk was het dan zover, we wilden gistermorgen al vertrokken, maar na een weekend met heel, maar dan ook heel weinig slaap, maar wel vreselijk gezellig met de 3 schoonzussen, wilde ik toch nog een rustige dag. Alles verder op ons gemakkie gedaan, ook nog de laatste boodschappen. En `s avonds lagen we al vroeg op bed. Rinus was met de camper op de weegbrug geweest en jawel...hij was te zwaar, fietsen er uit.....er zijn toch bergen in Spanje en Portugal, die gaan we dan toch niet gebruiken......Na het ontbijt en de koffie zijn we toch vertrokken van huis...leuk Ria dat je nog even gedag kwam zeggen.Het regende en de hele ochtend hebben we in de regen gereden...best wel triest weer, in de middag brak de lucht open en het zonnetje kwam, niet dat de temperatuur veel omhoog ging, maar in het zonnetje was het toch wel lekker. We hebben de nodige tolwegen al gehad, die blijven we maar doen om zo snel mogelijk Frankrijk door te rijden. Hopen dan snel van de spaanse zon te gaan genieten, hoewel de weersverwachting voor Spanje ook niet zo best is....Jullie raden nooit waar we staan.......................AAN DE SEINE. Een grote zeeboot voer langs, een passagiersschip en zo waar een binnenschip. Dus de dag van Rinus kan niet meer stuk, jammer dat de dag niet zo lang niet meer duurt, we maken het vanavond niet laat, het warme eten hebben we op, de koffie ook, gaan nog een beetje tv kijken en dan gaan we naar bed....ik zeker!!!

• 25 Maart 2015 - 20:33

Margriet:

Goeie start voor jullie. Gelijk tussen de schepen, en nog een grote ook.

Geniet ervan en wij reizen een beetje met jullie mee. Liefs en alle goeds , Margriet.

• 25 Maart 2015 - 21:12

Majke:

Verstandig hoor, om redelijk uitgerust op pad te gaan. Was al benieuwd of jullie de fietsen hadden meegenomen. Tijdens de vorige reis hebben ze ook niet een buitenlucht gezien. Tof, daar aan de Seine, voor Rinus is al goed gezorgd. Welterusten voor straks en bedankt voor de vlotte berichtgeving.

• 25 Maart 2015 - 21:53

Willy Vermeulen:

Zo dan!! Dat was nog eens een goed begin van de reis, lekker uitrusten en op het gemakje een dagje later op pad. Verstandig hoor. Ik ga jullie weer lekker volgen. Gezellig!
    Een hele mooie reis gewenst en kom gezond en blij weerom!
    Rina we gaan je missen komend weekend, volgende keer weer mee hoor!
    Liefs en veel plezier gewenst!
    Willy

• 25 Maart 2015 - 22:14

Gillis En Ria:

Fijn dat jullie de zon nog hebben gezien!!! Hier is het vanmiddag ook droog geworden... maar geen zon van betekenis... We zien uit naar je verslagen!!!
    goeie reis en heel weer thuis!!!
    groetjes Gillis en Ria en de aanhang!!!

• 26 Maart 2015 - 02:30

Marian:

Veel plezier saampjes en doe voorzichtig he. Rinus pas goed op Rina want ze heeft er zin in geloof ik.
    Heerlijk meid dat je samen met de dames genoten hebt. Nu kan je lekker van Rinus genieten aan het Spaanse strand. Nog ff doorkachelen en jullie zijn er.
    Knuffels van ons uut Venray

• 26 Maart 2015 - 08:48

Falco En Jolanda:

Leuk begin van de vakantie en onderweg komen jullie nog vele rivieren tegen.
    Groetjes en geniet ervan.

• 26 Maart 2015 - 09:03

Tineke:

Allereerst een hele fijne vakantie!!! en goede reis, jammer van de fietsen,in Spanje kun je zo geweldig fietsen,vooral langs de kust hebben ze prachtige fietspaden,maarja te zwaar is te zwaar.
    Mensen ga genieten!! Maar ik weet zeker dat jullie dat doen, het mooie weer komt eraan....en dan is het dubbel genieten
    Lieve groetjes vanuit Delft

• 26 Maart 2015 - 13:57

Marita:

Een hele fijne vakantie, geniet ervan! Wat is die Seine daar breed zeg! Ik ken de Seine alleen van Paraijs, Liefs Rens en Marita

• 26 Maart 2015 - 18:47

Pietsje:

Eindelijk op weg naar Spanje en Rinus heeft het gelijk weer getroffen. Het is wat met die bootjes...ojee, nu zal ik wel flink op mijn kop krijgen. Ben benieuwd hoe de reis in Spanje zal gaan en wat jullie allemaal zullen zien. Kijk uit naar de verslagen. Zitten hier nog te twijfelen over Spanje of Noorwegen. Ligt natuurlijk ook aan het weer. Viel vorig jaar in Italië tegen. Hopelijk krijgen en hebben jullie mooier weer in het vooruitzicht. Gisteren was het hier een prachtige dag, vanmorgen ging het nog, maar vanmiddag werd het koud, winderig en regen. Jullie missen hier dus niets. Ik wens jullie veel plezier en houdt ons op de hoogte.