20 September Bad Ems aan de jachthaven - Reisverslag uit Bad Ems, Duitsland van arinaenmarinus - WaarBenJij.nu 20 September Bad Ems aan de jachthaven - Reisverslag uit Bad Ems, Duitsland van arinaenmarinus - WaarBenJij.nu

20 September Bad Ems aan de jachthaven

Door: Rina

20 September 2015 | Duitsland, Bad Ems

20 September Bad Ems Camperplaats bij de jachthaven

17 September zijn we `s morgens vertrokken uit Hofstetten. Het was niet ver rijden naar Rothenbuch, daar waren we om half elf al. De weg omhoog naar het hotel stond echt helemaal vol met auto`s, het was er verschrikkelijk druk. Er bleek een seminair te zijn. We wisten dat niet, dus Rinus reed helemaal naar boven, tussen de auto`s door, aan de linkerkant en rechterkant helemaal vol!! Bij de ingang gestopt en maar eens gaan vragen waar die plek was, waar we de camper mochten neerzetten. Hahaha, die plek waren we voorbij gereden.....er was een grote soort houten schuur met een stuk grond er voor. Daar konden we staan, een heel stuk achteruit rijden! Alles heel gehouden en we stonden goed en wel, kwam de eigenaar van het hotel er aan en ging die schuur in en daar konden we aan de stroom. Van alles ingepakt in een boodschappentas.....hadden niets anders bij ons....en klaargezet. De eerste van ons groepje zou die wel meenemen. Dat was de jarige Job, die waren ook vroeg om te kijken of alles in orde zou zijn. Nou dat was het!!! De avond was heel goed verzorgd en het voornaamste eigenlijk het was beregezellig. Coby had een tafelschikking gemaakt, glaasjes waar je naam op stond en een waxinelichtje er in. Drie ronde tafels voor 10 personen. Als jullie goed kunnen rekenen..........ja, 30 personen! Wij hadden een hollandse tafel. Peter wil graag een e-bike, daar hebben we een klein beginnetje voor gemaakt. Marita heeft een decoratiefiets gekocht en Rens heeft die fiets versierd met geld wat hij van ons "het oude wintersport ploegje" kreeg. Heb er wel een foto van! Het feestvarken zal ook wel op een foto staan. Na een korte nacht en een goed ontbijt zijn we met z`n tienen naar Wertheim gereden......zonder Rens want die moest naar boord.....we konden zo in 2 auto's! Van het hotel naar Wertheim...20 tot 25 kilometer...hebben we 2 uur(!!!) overgedaan. We gingen naar de outlet store. Wel leuk daar, toch ook nog wat gekocht en zo waar het weer was helemaal opgeknapt en we hebben daar op een terras nog wat gedronken lekker in het zonnetje. `s avonds weer in het hotel gegeten en gedronken en rond twaalf uur, had ik de "piep uut" en zijn we naar onze kamer gegaan. Vanmorgen nog gezellig met elkaar aan het ontbijt en rond tien uur ging iedereen weer naar huis, het was toch nog een aardig eind rijden naar Nederland..Wij zijn met de camper naar Bad Ems gereden en daar staan we nu bij de jachthaven. Als het weer morgen nog zo mooi is, gaan we even hier de stad in. Wat we verder gaan doen, weten we nog niet precies..
Ga nu even naar de foto`s kijken...

• 20 September 2015 - 23:00

Marita:

Rina, je hebt het weer mooi weergegeven. Wij zijn ook weer goed aangekomen. Om 4 uur waren we thuis. Nog even samen koffie gedronken. Ik heb ze nog even voorgereden tot de snelweg. Om 7 uur waren ze thuis. Het was wel heerlijk rijden. Je zweeft werkelijk over de autobaan.
    Ik had nog graag even de camper willen bezichtigen, dat doen we dan maar de volgende keer:
    groetjes, marita

• 21 September 2015 - 08:29

Margriet:

Gezellig, zo'n vriendentreffen onderweg! Ik heb bewondering voor Rinus. Tussen rijen auto's door achteruit zetten! Hier begint de herfst, ook mooi. Liefs Margriet.

• 21 September 2015 - 10:05

Coby.parnt:

Hallo Rina dat heb je leuk geschreven en de fotos zijn ook leuk het was gezellig en zo leuk dat jullie erbij waren volgende keer als jullie weer op reis gaan dan een tussenstop am mainparksee.

groetjes coby en peter

• 22 September 2015 - 14:30

Deana V D Wijgaart:

Rina je hebt het mooi geschreven we hebben nog met sonja in cuijk bij v d Valk gegeten en toen naar huis de foto's zijn leuk ik heb de foto's van het feestje naar coby gestuurd ik zie dat je in bad ems bent het is hier ook mooi weer nazomeren
    Groetjes van John en Deana