14 April afsluiting van deze vakantie - Reisverslag uit Tholen, Nederland van arinaenmarinus - WaarBenJij.nu 14 April afsluiting van deze vakantie - Reisverslag uit Tholen, Nederland van arinaenmarinus - WaarBenJij.nu

14 April afsluiting van deze vakantie

Door: rina

14 April 2019 | Nederland, Tholen

14 April afsluiting van deze vakantie.
Gistermorgen de laatste dingen ingepakt om elf uur kwam Rodrigo om ons gedag te zeggen en de boel af te sluiten. We wilden voor onze laatste warme maaltijd naar El Golfo, daar zijn veel restaurantjes met een terras aan de zee. We wilden afsluiten met een visgerecht. Dat hebben we geweten, de vis die we voorgeschoteld kregen was best veel. Drie verschillende soorten gegrillde vis met aardappeltjes, een bak met salade, nog twee broodjes, bakjes saus en natuurlijk een klein flesje wijn. We hebben daar heerlijk gezeten met uitzicht op zee en we hadden de tijd! Bij El Golfo is het groene meertje, waar ik nog niet geweest was, je moet daar een eind naar boven lopen en dat heb ik nu wel gedaan. We zijn toen naar Playa Honda gereden, dat is heel dicht bij het vliegveld. Daar hebben we nog een tijdje bij het strand gezeten, tot het tijd was om de auto in te leveren bij het vliegveld. Op het vliegveld nog een lekker broodje gegeten. Afgelopen nacht zijn we rond 1 uur geland op Schiphol en met de bus naar P3...lang parkeren. Rinus zei dat hij onthouden had, dat onze auto op rij 206 stond...niet dus. Ik heb staan blauwbekken en hij is gaan zoeken, bleek dat hij niet op 206 stond, maar op 306. Om 4 uur waren we pas thuis!! We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij vonden Lanzarote een mooi eiland, de natuur, de lavavelden en alle dingen die we gezien hebben. Als je van strand liggen houdt, dan moet je er niet wezen. Gelukkig houden wij daar niet zo van. Heb nog een paar foto`s van gisteren en een kleine impressie van het huis, binnen en buiten, waar wij logeerden. Foto`s duurt nog even, moet even uitzoeken hoe het verder werkt op deze pc.

• 14 April 2019 - 12:51

Leo Verburg:

Hahahahaha ..... daarom maak ik altijd een foto van de parkeerplaats met het nummer :)

• 14 April 2019 - 13:05

Pytsje:

Huisje ziet er netjes uit, geen overdreven luxe, maar gewoon. Waarschijnlijk ook hoe zij daar ongeveer leven. De dag nog even lekker afgesloten met een heerlijke maaltijd en natuurlijk de wijn.... Zou Rinus daarom helemaal in de war zijn geraakt en het nummer van de parkeerplaats niet meer goed weten....? Of.....? Tijd voor een nieuwe bril. Inderdaad heel handig om even een foto te maken van het nummer, mobiel heb je toch vaak bij de hand.
    In ieder geval zijn jullie weer veilig thuis gekomen en dat met het mooie weer in aantocht.
    WELKOM THUIS!

• 14 April 2019 - 15:08

Willy:

Eh...... Rina, zijn dat nou jullie blote beelderige benen in de zon? Niet erg hoor, ik meende de blote damesvoeten te herkennen. ;)

Bedankt weer voor het delen van de belevenissen en de mooie foto's. Nu weer het gewone leven.
    Welkom terug!

• 14 April 2019 - 20:02

Margriet:

Kom goed thuis! Was ooit op buureiland Grand Canaria en had steeds mooi weer. Dat zal nu wel helemaal volgebouwd zijn......Groetjes Margriet.

• 15 April 2019 - 05:59

Majke:

Welkom thuis Rina en Rinus,
    jammer dat het zo koud was bij terugkeer, maar het weer gaat nu omslaan.
    Hartelijk bedankt voor dit verslag, op een toffe manier kon ik mijn eigen vakantie op Lanzarote herbeleven. Ik heb totaal andere foto’s gemaakt, maar heb wel dezelfde plaatsen bezocht en gezien. Blij dat jullie over de kamelentocht hetzelfde denken als ik. Dat is niet meer van deze tijd en mag wat mij betreft verboden worden.
    Tot binnenkort