8 en 9 April bijna in Gibraltar - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van arinaenmarinus - WaarBenJij.nu 8 en 9 April bijna in Gibraltar - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van arinaenmarinus - WaarBenJij.nu

8 en 9 April bijna in Gibraltar

Door: Rina

09 April 2015 | Gibraltar, Gibraltar

8 april, Benarraba....

Vanmorgen uitgeslapen, ontbeten en nog even wordfeud gedaan...zijn we vetrokken uit Almayata, het is nog steeds bewolkt en frisjes, vanmiddag hebben we zelfs een poos regen gehad, een heel verschil met een paar dagen geleden..
Een eind richting Malaga gereden, een vers stokbroodje gekocht en op we naar Mijas, je hebt gelijk Tineke, het is een keurige weg naar boven en Mijas is een mooie plek. Het was er druk en we konden nergens de camper kw ijt, hebben nog wat rond gereden en op een parkeerplaats voor bussen gaan staan, maar wij en ook de chauffeur van de bus naast ons had het idee dat het niet was toegestaan, dus zijn we verder gegaan, we konden ook niet veel zien, want er was laaghangende mist. Richting Ronda gegaan, dat was een heel mooie rit. Spanje is echt een prachtig land. We hebben de echte toeristenplaatsen zoals Torremolinas en Marbella links laten liggen, we hadden allebei niet zo veel zin om daar te gaan kijken. We zijn door Ronda gereden en verder langs mooie wegen naar de plek waar we nu staan....Benarraba....we staan in de middle of no where....af en toe komt er een auto langs en verder komt er af en toe een heel magere hond kijken....Zal stil zijn komende nacht.

Geen internet hier, ook ons eigen internet doet het hier niet!!

Tot morgen

9 April, bijna in Gibraltar...

Na een nacht heel slecht slapen...door regen en wind.....om kwart over 8 dan toch pas wakker geworden. Ontbijtje met de bekende crackers en beschuitje en natuurlijk een mok koffie. Bedden opmaken, rommel opruimen......het is wel vakantie, maar de huishoudelijke dingen moeten toch ook gedaan worden. Vertrokken uit de middle of no where, via een prachtige weg de berg af richting Gibraltar. Het is nog steeds bewolkt en aan de frisse kant. Rond de middag waren we er, we staan nog steeds op Spaanse grond, net voor de grens van Gibraltar. Na het boterhammetje gingen we op pad, we waren het terrein nog niet af....het begon te regenen, we hadden geen van beiden zin om ons nat te laten regenen, dus weer terug naar de camper. (hoor net de weerman op de tv zeggen dat het weer gaat opknappen hier)natte jassen uit, nog maar een potje koffie gemaakt en het werd weer droog, een beetje laat om de grens nog over te gaan, dus we hebben een rondje jachthaven gelopen. 4 uur terug in de camper...borreltijd met een stukje kaas en worst...en zo werd het toch tijd om aan het avondeten te gaan beginnen. We hopen dat het weer morgen wat beter is en dan gaan we morgenochtend de grens over!! Dus we staan nog een dag en een nacht op deze plek. We staan hier goed, het is een camperplaats en er staan nu 8 campers. Rinus is in het restaurant wat hier is, naar de bar daar schijnt het internet beter zijn dan ons eigen internet hier! Ik hoop dit verhaaltje vandaag toch het net op te sturen, als het lukt met 2 foto`s. De eerste van levende have die we vanmorgen zagen en de tweede zie je ons staan voor de rots van Gibraltar.

Groetjes van ons.

• 09 April 2015 - 22:11

Pietsje:

Hoe is het nu met je zeven kleuren ondergoed....hihi. Een schijtlijster ben je. Kan me voorstellen, dat Rinus geniet. Heeft wel wat, die wegen.
    Jammer van het slechte weer. Hier vandaag een heerlijke zwoele dag. Morgen hebben ze het over twintig graden, maar eerst zien en dan geloven.
    Jullie hebben er zo al heel wat kilometertjes er op zitten. Mooie foto's bij het vorig verslag.
    Heb de wordfeud al gedaan, was het even vergeten. Zo druk gehad en heb een nieuwe telefoon, deze geeft geen seintje, als de tegen kandidaat gespeeld heeft. Moet nog even uitzoeken, hoe ik dat weer aan kan zetten. Veel plezier nog!

• 09 April 2015 - 22:25

Margriet:

Dit roept veel herinneringen bij me op. Heb in Myas ooit een haantje van koper gekocht. Het staat hier nog steeds in de gang. Was een klein, lief en slaperig plaatsje toen.
    Ronda is prachtig. Maar het is er heel bergachtig he? En daartussen liggen de villa's van de Jetset!!
    groetjes weer van Margriet.

• 10 April 2015 - 09:31

Deana V D Wijgaart:

Hallo luitjes weer even het verslag gelezen. En heb op het nieuws gezien dat het bij jullie niet zo mooi weer is hier wel het is vandaag rokjesdag 22 graden wat wil je nog meer. Malaga was mooi daar zijn wij ook geweest. Maar geniet lekker verder tot het volgende verslag.
    Gr Deana

• 10 April 2015 - 18:14

Marita:

eindelijk bijgelezen. Even een paar dagen geen internet gehad. Jullie genieten wel he? Wij zijn ooit ook eens in Mijas geweest en hebben een stierengevecht bijgewoond. Vreselijk duur en niet voor herhaling vatbaar. Vandaag is het hier schitterend weer. 22 gr. Veel plezier, groetjes, marita

• 11 April 2015 - 07:43

Tonnie & Mark:

Het is leuk om weer even wat te lezen. Heel veel plezier nog!